How To Spot a Fake iPhone 7

by birtanpublished on May 30, 2021

– Hey, what's up guys, Keaton here. So, right in front of me I have two iPhone 7 Pluses. Now, look closely, and let me know in the comments: Do you think phone number one is real or fake? Or, phone number two is real or fake? Let me know in the comments right now, and I'm gonna tell you how to spot a fake. All right, so if you guys guessed phone number two, drop a like on this video, because this is the real iPhone 7 Plus, but, basically, you can't buy the iPhone 7 Plus at the Apple Store. So, I was personally forced to go to Craigslist and pay, like, so much money, just to get one. So, you might experience some fakes on Craigslist, like this one, but just looking at the boxes, these are so identical, this fake goes for $156,

If you guys want to check it out, links below. And, yeah, we're just gonna kind of compare the differences between the real one and the fake one, because, honestly guys, chances are you're probably gonna encounter a fake, sooner rather than later. All right, so, honestly, phones used to not be this close. You could totally tell they were fake, but just looking at the box here… Hang on, I'm gonna jumble it around. Which one's real and which one's fake? Is it phone number one, phone number two? Which one could it be, hmm, hmm, hmm? All right, well, it's phone number two. You used to not be able to tell, that is a tongue twister, You used to not be able to tell

Which one's real, which one's fake. This is so close, the bottom here, the Apple logo. All right, this is a dead giveaway, if it says 'seven', you know it, and there's like this new font. Look at this, and the back is, all right, the back is… It's a giveaway because this is in Chinese, this is in English, and the label's slanted, so, yeah. That's a thing. One's $156, one's $769, so let's open up the, well, let's open up the fake one first. Got our knife; my mother never let me play with knives, now that I'm a big-boy, I can do whatever I want. So, one thing you'll notice is if you have to cut plastic, it's a fake.

This one just has a pull-tab, so, be careful of that. Okay, and the box is already beat-up. If you're busing something that's already beat-up, like on the boxes and stuff, you'd better be getting a damn good deal. Like, seriously, guys. The phone came out four days ago, or like five days ago. Okay, so let's open up the real one now. Oh, that noise, I like that noise. If you guys like that noise, let me know in the comments. I don't know, maybe it's just me, it could just be me. Come on, any day now. Well, you guys tried. This one comes like this, okay, we'll open up the iPhone one.

It just glides off there like butter. And then, we have like a manual in front. Okay, a'ight, a'ight. Cool, so, the fake one here comes in like this pla– woah! Yo, this is… Wow. Okay, there's a fat amount of plastic on there. All right, wow, and then there's a built-in screen protector. If your phone has a built-in screen protector, just be careful. Get that off my phone, I don't want that, all right. We got 'designed by Apple in California.' This is beat-up, and not the right size–

Oh my, no way! No way! What the hell is this?! Oh my God! Yo! What is this?! Is this like a wanna-be AirPod? All right, I gotta check this out. Oh my God, what the hell is this? Huh, does it fit? Yeah, it fits. Your girl would know. So, that is interesting, if your phones come with this, you know you're not getting a real one. You got a lightning cable,

And then this foo-gay-zee charging whatever, awesome. So, this is a real one. Or, this is the fake one, let's look at the real one, now. You got stuff, Apple stickers. Do you get Apple stickers in this one? Don't let me down, do you even get the Apple stickers? No Apple stickers, you suck. Real phone. Yo. You tell me right now which one you think is real, which one you think is fake. That looks identical, if you ask me. And then you get the lightning ear-pods, not as exciting as this little doodad thing here. Oh my God, I love this thing.

Adapter, cord, all that, cool. All right, so, before we turn them on, looking at the back, if your phone has FCC markings, like these markings right here, it's probably fake, at least in the U.S. Oh, wow, dude, this thing is so close to, like, this is legit, all right. Ready to turn them on? This one's darker, and this is the real one. The fake one's a lot brighter. This one looks a little bit better, but this one's not far off, interesting. This is the best fake I've ever seen in my life. So, this powers up quicker. This should say something about Android soon.

Oh my God, I can not believe the, so this one just goes right into it. All right, slide to unlock. That's not bad. That isn't bad, that just went right into it. So, there's no set-up on this one, this, I gotta set up. One eternity later. All right, so I'm back, and can you tell which one's real and which one's fake? Let me know in the comments right now. Seriously, I'm just gonna keep quizzing you, because you're gonna slip up once. This is the best fake iPhone I have ever seen in my life. Even better than that 'I got the iPhone 7 early' one.

Like, I'm shocked. So, there are a few dead giveaways here in case, you know, you're buying a phone or you're trying to spot a fake. One is the font, so you can see right by the calendar there, that's the fake one. Says '20th' like really fat, this one's super thin. This home button here, or this home-like icon, should say 'home', it says 'family' here. Safari messages, those look pretty good. Oh, the home button is a big deal, so there's a new home button on the brand new 7 Plus. You can't actually click it, but you can feel there's a clicking motion. This one… (loud clicking)

You can legit hear, where as this one… (soft clicking) you can't, so that's a dead giveaway. If there are any pre-loaded apps on your phone, you shouldn't have WhatsApp, Facebook, and Twitter. I know, I just pointed at the wrong ones there. You shouldn't have those pre-installed, so, that's definitely a dead giveaway. Let's see how the camera looks, I'm always curious. So the camera in the new 7 Plus has this focus feature. If you don't see the '1x' button here on your phone, it's probably fake. The camera doesn't look bad, but it's kind of laggy. Here, let's put this one down. You can kind of see it's a little laggy, interesting.

Like, they did a pretty good job at cloning it. Yeah, there should be a flip button here, on iOS 10, there's not, so, yeah, those are a few giveaways. It's not as spaced out, okay, like, I could go all day pointing out the real parts of this phone and the fake ones. But, honestly, this is the best fake I've ever seen, and for like $156, hell yeah! So, that's pretty much it for this video. Let me know in the comments what you guys think I should do with this, should I keep it, should I give it away? Or, should I try to sell to someone on Craigslist, tell them it's the real phone, price it like a real phone, and film it, and then let them know it was a social experiment when they actually pay for it?

Let me know in the comments. I hope you pick the last option, because that'd be just awesome. So, yeah, that's gonna do it for this video. If you guys made it to the end, and were actually fooled by the real versus fake iPhone, drop a like on this video. And, as you know I respond to all your comments, so leave some down below. I'm actually starting to feature people on Twitter and Snapchat, so follow me on Snapchat, or just Snapchat me once. Josh says, "Love your videos," thanks so much, Josh, I really appreciate it, dude. If you guys are new around here, make sure to get subscribed, I talk with my hands a lot.

Just click this button right up here, if you're on a phone, you can tap it to get subscribed. Check out my last video right here, and follow me on Twitter and Snapchat, for a shout-out and, yeah, see you guys soon. Foo-gay-zee iPhone.

Related Videos

- Welcome to Apple. Your call may be recorded for quality assurance. So tell me, how can I help you today? - My iPhone 7 is making weird noises. - And does it g...
- Hey, what's up guys, Keaton here. So, right in front of me I have two iPhone 7 Pluses. Now, look closely, and let me know in the comments: Do you think ph...
Hey guys Mike here the Detroit Borg with a look at the LG G pad 8.3 8.3 is these size eight point three inch LCD IPS display so this is LG's return to the t...
Hey guys Mike here the Detroit Borg with a quick look at the official wireless charger for the Nexus 4 5 and 7 this is sold in the Google Play Store for $49.99 ...
Hey guys Mike here the Detroit Borg with a look at the Microsoft Xbox one so one week following the ps4 Xbox one is finally available this is the day one editio...
Hey guys Mike here the Detroit port with a quick video that you guys requested this is the iPod Touch 5th generation in space gray so for 2013 the iPod Touch th...
Hey everyone welcome back to the channel what we have right here is a brand new g-shock watch with google's wear os which means that for the first time ever...
I mean we can take them it's just got to be fast okay sure that's what she said Oh God this next to Center spring all right this we could start to the b...
That's good timing I know there's a live thing oh I guess I'm supposed to do the thing this week aren't I yes haha i typed android balance calm ...
Hey guys what's going on is Carl here back with another episode we are back to another Tech Travel Pack it is July my last episode was in June when I was ou...
Hey guys what is going on is Carl here back with another episode this one is very special we are here we've get out season three and before we kick things o...
Hey guys what's going on it's Karl here back with another episode this one just like most of them on the channel has been requested a lot of you are ask...
What's up everybody this is Danny and last week I was at the Charlotte Motor Speedway checking out NASCAR for the very first time and it was a pretty cool e...
What's up everybody this is Danny and if you're in the market for an Android phone right now this video is probably what you've been waiting for the...
What's up everybody this is Danny and iOS 9 beta is out so I'm gonna show you what the best new features are and let's just go ahead and get right i...
Hi guys is Marcus from Tokyo silence Tech and that finally I've got to experience triple screen gaming and I absolutely love it now if you know anything abo...
Already in 2019 I've been blown away a few times at the shear value for money on some of these phones we've had devices from oneplus on a Asus quite a f...
so this is the asus rog g85 o2d you that was a mouthful but I'm gonna refer to this as the favo 2d for the rest of the video now it's really interestin...
So in these third-generation Rison cpus were launched a little while ago to be more precise it was launched on the exact same day as the rx 3700 series GPUs and...
well hello with people I'm Dimitri and today we're talking about the SteelSeries apex Pro keyboard with new omni point switches now we have done severa...